2011. július 30., szombat


Lány: Beléd zúgtam. Igen Jól Hallottad ! Beléd zúgtam .Megörülök érted...érted? ...
fiú: Belém zúgtál ?
lány : Ja,Nagyszerű mi ?
fiú: Miért most mondod el nekem ?
lány : Mert féltem ...
fiú: Mitől?
lány : Hogy később már nem mondhatom el neked …
fiú : öhm hát jó …
lány : Ennyi ?
fiú : Mit mondhatnék ?
lány : Nem is tudom … *könnyek gyűlnek a szemébe*
fiú : Sajnálom… Tudod ,hogy most van valakim akivel boldog vagyok .. Majd nyáron beszélünk szia.
lány: szia .

*Később*

fiú: Szia. Hogy érzed magad ?
lány : Most Boldog vagyok .
fiú : Boldog vagy ?
lány : Inkább csak szerelmes .
fiú: Szerelmes ?
lány : Igen … De miért kérdezel mindig vissza .
fiú : Jó hallgatni téged …
lány:*elpirul* És te hogy vagy ?
fiú : Most Boldog vagyok .
lány : Boldog vagy ?
fiú : Most igen .
lány : Ezt nem értem .
fiú : Mikor itt vagy ..Mindig az vagyok .
lány : öhm hát jó ..
fiú : Ennyi ?
lány : Mit kellene mondanom ?
fiú : Nem is tudom .. Szeretlek .
lány . : Sajnálom… Tudod ,hogy most van valakim akivel boldog vagyok .
fiú : Én is Sajnálom .
lány : Olyan hülye vagy !
fiú : Tudom .
lány : Csak vicceltem .
fiú : Mivel ?
lány*sóhajt* Még mindig szeretlek …
fiú : De én már nem ..
lány : Tessék ?
fiú : Csak vicceltem …
lány : Hazudsz !
fiú : Úgy gondolod ? *megcsókolja*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése